.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشدیداختلاف نظر درون مجاهدین انقلاب در مورد موسوی

اخبار رسیده حکایت از تشدید اختلاف در شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب درمورد نامزدی موسوی همچنان زیاد است.

به گزارش خبرآنلاین در نشست چند ده نفره مجاهدین انقلاب که روز سه شنبه برگزارشد پیشرفت قابل اعتنایی در مورد تصمیم بر سر نامزد واحد به وجود نیامد و بدلیل خط کشی های موجود میان بخشی از شورای مرکزی مجاهدین انقلاب ، جلسه بااین توجیه که تصمیم نهایی با شورای مرکزی است عملا بدون نتیجه به اتمام رسید.

اخبار رسیده حاکی است در این نشست که اعضای شهرستانی سازمان مجاهدین نیز حضور داشتند بحث های مفصلی انجام گرفت و نمایندگان شهرستانی از وضعیت اصلاح طلبان در مناطق مختلف کشور گزارشهایی ارائه کردند.

در این حال گفته می شود شورای مرکزی مجاهدین انقلاب که از جلسه پیشین خود با میرحسین موسوی نتیجه قابل قبول نگرفته اند قصد دارند در دیداری مجدد مذاکرات خود را ادامه دهند.

انتظار می رود مجاهدین انقلاب در جلسه بعدی انتظارات خود برای مشارکت در دولت در صورت پیروزی موسوی در انتخابات را مطرح کنند. این در حالی است که تشکل مجاهدین انقلاب ازسوی اکثر گروههای اصلاح طلب متهم به انحصار طلبی و افزون خواهی است.

از سوی دیگر در حالی که عبدالله ناصری عضو شورای مرکزی مجاهدین انقلاب در ایام نوروز همراه دیگر چهره های اصلاح طلب و اصولگرا به دیدار میرحسین موسوی رفته و این رفتار او حمایت آشکار وی از موسوی به حساب می آید برخی دیگر از اعضای شورای مرکزی حتی در دیدار خصوصی میرحسین حضور نیافته اند.

به نظر می رسد علیرغم اختلاف نظر شدید در شورای مرکزی مجاهدین انقلاب ، قرار است این اختلاف ابعاد رسانه ای به خود نگیرد و در برخوردهای بیرونی چنین اعلام شود که اختلافات مزبور، تبلیغات جناح مقابل است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.